Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enANDERSON, VIVIENNE; SEGERSTROM, HAROLD
InstitutionNew York State Education Dept., Albany.
TitelREADING SECTION--VOCABULARY SKILLS, READING COMPREHENSION, CRITICAL AND INTERPRETIVE READING. EXPERIMENTAL MATERIAL, PART 1.
Quelle(1964), (107 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCreative Reading; Illustrations; Instructional Materials; Interpretive Reading; Language Aids; Reading Comprehension; Reading Programs; Sequential Approach; Vocabulary; New York (Albany)
AbstractTHE PROGRAM OF INSTRUCTION IN ENGLISH CONSISTS OF A NUMBER OF VERTICAL STRANDS RUNNING FROM KINDERGARTEN THROUGH GRADE 12 AND BEYOND. THE READING STRAND IS PREPARED ON THE SEQUENTIAL DEVELOPMENT OF SKILLS. FIVE UNITS--WORK ATTACK SKILLS, VOCABULARY, ACQUISITION SKILLS, COMPREHENSION SKILLS, AND CRITICAL AND INTERPRETIVE READING--ARE DEVELOPED AND ILLUSTRATIVE LEARNING ACTIVITIES IN GRADE UNITS, KINDERGARTEN THROUGH GRADE 3, GRADES 4, THROUGH 6, GRADES 7 THROUGH 9, AND GRADES 10 THROUGH 12. THE SEPARATION OF UNITS IS FOR CONVENIENCE ONLY. THE UNITS SHOULD NOT BE PRESENTED AS SEPARATE LEARNING EXPERIENCES.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: